We support your smile
In 1990 waren we de eerste in Nederland met een softwarepakket voor tandartspraktijken dat speciaal voor Microsoft Windows was ontwikkeld: Exquise. Dertig jaar later lopen we nog steeds voorop, nu met de introductie van een compleet nieuw pakket dat ervaringen uit de praktijk combineert met de nieuwste digitale technieken. Voor onze klanten betekent dit meer gebruiksgemak, betere dataveiligheid en lagere kosten.
Die klanten bestaan trouwens niet meer alleen uit tandartspraktijken. We ondersteunen de gehele tandheelkundige sector, van mondhygiënist tot tandtechnisch laboratorium, met een breed aanbod van IT-oplossingen. Geen ”one size fits all”, maar maatwerk dat nauw aansluit bij de behoeften van onze klanten.
We weten als geen ander welke impact onze producten hebben op hun werk. Daarom zijn we goed bereikbaar, geven we snel en deskundig antwoord en bieden we pasklare oplossingen. De ondersteuning door onze helpdesk is voor ons net zo belangrijk als de kwaliteit van onze producten. Nee, zelfs nog belangrijker!
Dankzij onze kennis van de tandheelkundige branche begrijpen we wat onze klanten nodig hebben. Maar kennis en ervaring alleen zijn niet voldoende, je moet ook luisteren. En dat doen we, bijvoorbeeld tijdens de vele persoonlijke gesprekken op bijeenkomsten waar we onze gebruikers treffen. Geregeld leiden suggesties van klanten tot nieuwe functionaliteiten.
Daarnaast hebben we nauwe contacten met universiteiten, onderzoekers en materiedeskundigen, zodat we voortdurend up-to-date zijn van de laatste tandheelkundige ontwikkelingen. Ook houden we de regelgeving scherp in de gaten en incorporeren we die waar mogelijk in onze software. Dat scheelt onze klanten veel werk en hoofdbrekens.
Het is ons doel om iedereen in de tandheelkundige branche zoveel mogelijk werk uit handen te nemen. Zodat zij die handen vrijhouden voor optimale zorg, met als resultaat een stralende lach op het gezicht van hun patiënten.
We support your smile.